PRACOVNÝ DEŇ PLNÝ KRÁSY

by - streda, novembra 01, 2017


Každá z nás máme v sebe ukrytú bohyňu, no len niektoré z nás ju dokážu ukázať svetu na obdiv. Krása a jedinečnosť. Čo si pod týmto pojmom predstavíte? Mnohokrát na to zabúdame a sústredíme sa na to, čo by sme na sebe chceli zmeniť a mrháme tak energiou, ktorú by sme mohli zužitkovať omnoho lepšie. Pri otázke „Čo by ste na sebe zmenili?“, väčšina vymenuje dlhočizný zoznam. Naopak pri otázke „Čo sa vám páči?“, nastáva buď zamyslenie, alebo odpoveď v niekoľkých bodoch. Prečo je tomu tak, prečo máme potrebu neustále niečo meniť, porovnávať sa ...?

Keď sa dnes na seba dívam do zrkadla vidím mladú ženu s krásnymi modrými očami. S pocitom šťastia sa v nich objavujú iskričky a na tvári úsmev, jedinečný, jednoducho môj. Ten, ktorý na mne obdivujú moji blízky a dnes už i ja.

Jedinečná krása v každej z nás 

Som veľmi rada, že mám dnes možnosť predstaviť vám krásnu kampaň, ktorej som mala možnosť byť súčasťou. Zároveň vám poodkryjem kúsok z môjho pracovného života. V auguste som oslávila prvý rok v reklamnej agentúre, kde jedným z mojich obľúbených klientov je parfuméria Marionnaud. Tá každú sezónu pripravuje pre svoje zákazníčky kampaň s názvom skin care – zameraná ako inak na krásu. Myšlienkou tohtoročnej kampane je „Unique beauty“ – jedinečná krása, ktorú som spomínala.

Pre mňa bolo jedinečným zážitkom sledovať prácu profesionálov priamo v akcií. Prvotriedneho fotografa Matúša Tótha i vizážistku Ivanu Tokarskú. Vybrať výslednú fotografiu, ktorá sa objaví na obálke časopisu Marionnaud a následne vo vizuáloch na predajniach nebolo vôbec jednoduché.  Tvárou jesene sa stala kučeravá modelka s ryšavými vlasmi, ako stelesnenie jedinečnosti. Pre niekoho krásna, zaujímavá možno iná. Každý si pri pohľade na ňu vybaví iné prirovnaie. Výsledok máte možnosť vidieť na konci článku.

Čo vy a vaša „unique beuty“? Ako to vnímate?  Budem sa tešiť na vaše komentáre.







Zdroj: Marionnaud

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ja som sa už z toho kruhu nespokojnosti so svojím vzhľadom dostala. Možno nie na 100%, k svojim vlasom mávam stále poznámky, ale evidentne to tak vnímam iba ja. Okolie mi moje vlasy chváli takže je to len v mojej hlave. Presne ako píšeš, na každej žene je niečo krásne, jedinečné a unikátne a to presne treba vyzdvihnúť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za milý komentár Janka. Je veľmi dobre, že poznáš svoju hodnotu. Ani jedna z nás nedokáže na 100% povedať, že je spokojná. Nejaká maličkosť sa vždy nájde :)
    Som si istá, že je to presne ako píšeš a svoje výhrady ohľadom vlasov vnímaš iba ty sama.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.