About MargiFashion

/
12 Comments
Vítam vás na blogu MargiFashion, ktorý je predovšetkým o móde a tiež vlastnej tvorbe. Volám sa Jana Dishani a som autorkou tohto blogu. Rada by som sa vám v krátkosti predstavila a tiež ľudí, bez ktorých by blog MargiFashion nemohol fungovať.



Jana Dishani - Módna blogerka
Blog MargiFashion som založila v júli 2012, aby som podporila prácu mojej mami. Od tej doby sa stal blog mojou súčasťou, vášňou a záľubou.

  • Som úspešnou absolventkou Technickej univerzity v Liberci v odobre Textil a odievanie.
  • Pracovala som v spločnosti Stilago na pozícií Social Media/PR Expert pre Českú a Slovenskú Republiku.
  • Mám za sebou niekoľko módnych editorialov s českými i slovenskými blogerkami, kde som mala na starosti styling a tiež produkciu.
  • Výsledok mojej práce si môžete pozrieť v sekcií My work.

Margita Štalmachová - Krajčírstvo Margita Štalmachová
Je majiteľkou zákazkového krajčírstva v Bardejove a predovšetkým mojou mamou.

  • Zákazkové krajčírstvo založila ešte v roku 1995 a svoje dlhoročné skúsenosti sa snaží využiť v prospech svojich zákazníkov. 
  • Špecializuje sa predovšetkým na šitie dámskej konfekcie na mieru a čo je najdôležitejšie, jej práce je zároveň jej koníčkom. 

Dorian Dishani - Fotograf
Bol pri zrode blogu MargiFashion. Je mojim najväčším fanúšikom, podporou, ktorá ma núti nikdy sa nevzdávať a od mája 2014 milujúcim manželom.
Je autorom väčšiny mojich fotiek. Nie je žiadnym profi fotografom, ale stále sa zlepšuje a snaží sa vyhovieť mojim náročným požiadavkám.



You may also like

12 komentárov:

  1. Dobrý nápad! Veľa šťastia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pomenovanie "hviezdny tim" na Vas sedi ako uliate! Vsetci ste hviezdy a robite skvelu pracu len tak dalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za milé slová a podporu Stanička <3

      Odstrániť
  3. Super Jani. Graulujem. A odkial pochadza manzel? Velmi nezvycajne meno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Veronika :)
      Manžel je z Albánska

      Odstrániť
  4. Jsem nadšenou sledovatelkou.Těším se na každý nový model a fotky.S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Ani nevieš ako veľmi si ma potešila :)

      Odstrániť
  5. Jste skvělý tým! Na blogu je vidět, že mu dáváš opravdu kus sebe a to je skvělé. :) Držím palce ať to pokračuje nadále tak parádně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem. Veľmi ma teší, že sa blog páči :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers