PRÍBEH MARGIFASHION

by - piatok, júna 01, 2012


Som tá, ktorá sa k Vám pravidelne prihovára. Áno, tá ktorá vymýšľa, tvorí a často mudruje. Bol to len koníček, avšak dnes to už beriem ako súčasť seba samej. Volám sa Jana a stojím za značkou MARGIFASHION.

Ona je tá, ktorá dokáže kus latky premeniť napríklad na šaty, ktoré z vás spravia bohyňu. Denne sadá za šijací stoj a vďaka nej dnes môžete mať šatník šitý na mieru. Jej meno je Margita a ja som hrdá na to, že je mojou mamou.


Spolu tvoríme #margifashionteam a toto je náš príbeh ...

Na začiatku príbehu je malé krajčírstvo na východnom Slovensku v meste Bardejov. Jeho založenie sa datuje od roku 1995, kedy som ja navštevovala ešte základnú školu. Do môjho povinného čítania už v tej dobe patrila Burda a svoj voľný čas som trávila v salóne, kde som nasávala atmosféru tvorby oblečenia. O pár rokov neskôr nastala doba „fast fashion“. Celý módny priemysel nabral na obrátkach a nám sa z tej rýchlosti už točila hlava.

Preto sme sa v roku 2015 rozhodli trochu spomaliť a vytvorili značku MARGIFASHION, ktorá nie len podporí „slow fashion“, ale tiež bude k zákazníčkam pristupovať individuálne. Tvoríme oblečenie, ktoré je ženské, nadčasové, ale hlavne šité na mieru. Pretože každá z nás je iná, výnimočná, má rada niečo iné a niečo iné jej svedčí.

Naša prvá kolekcia bola zameraná na denim. K denimovej sukni, nohaviciam a šatám postupne pribudli ďalšie modely šiat, sukní, sák i kabátov. V každom období sa snažíme priniesť niečo nové, aktuálne, avšak vždy v limitovanom množstve. Každý náš kúsok nesie svoj vlastný príbeh, o ktorom sa okrem iného môžete dočítať na blogu MARGIFASHION. Verím, že si z našej ponuky vyberiete. A nebojte sa nám napísať svoju predstavu napríklad o šatách svojich snov.

Foto: Peter Čegiň





You May Also Like

26 komentářů

  1. Dobrý nápad! Veľa šťastia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pomenovanie "hviezdny tim" na Vas sedi ako uliate! Vsetci ste hviezdy a robite skvelu pracu len tak dalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super Jani. Graulujem. A odkial pochadza manzel? Velmi nezvycajne meno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem nadšenou sledovatelkou.Těším se na každý nový model a fotky.S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Ani nevieš ako veľmi si ma potešila :)

      Odstrániť
  5. Jste skvělý tým! Na blogu je vidět, že mu dáváš opravdu kus sebe a to je skvělé. :) Držím palce ať to pokračuje nadále tak parádně! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.