Inšpirácia - Letné prútené tašky

by - štvrtok, júna 29, 2017


Trendy prichádzajú a odchádzajú. Niektoré ma upútajú, iné nechávajú chladnou. To, či ma daný módny trend (výstrelok) zaujal poznáte i podľa toho, že sa o ňom rozhodnem napísať článok tu na blogu. V kategórií Magazín ste mali možnosť prečítať si napríklad o sieťovaných pančuškách či zvonových rukávoch. Dnes túto možnosť dostal doplnok v podobe letnej prútenej tašky

Prútený košík nosila už moja babička a určite i prababička, keď šla nakúpiť alebo nazberať zeleninu na záhradku. V tej dobe určite netušila, akú módnu revolúciu prútený košík spôsobí v roku 2017. Svoje o tom vedia Ralph Lauren či Dolce & Gabbana - tento módny doplnok rozhodne nechýba v ich letnej kolekcií a ja by som sa rozhodne nebránila tomu, mať jednu z týchto trendy kabeliek doma. 

Prútená taška ako najlepší letný spoločník

Prútené či slamené tašky jednoducho patria k letu. Sú ideálnym spoločníkom počas dovolenky (či víkendu), ale dokážu navodiť príjemnú atmosféru i mimo nej. Veď si to len predstavte. Ráno si namiesto bežnej kabelky vezmete do práce jednu z týchto krásnych prútených tašiek. 

Zatiaľ ešte stále neviem, ako bude vyzerať moja letná dovolenka. Jedno viem však určite – spoločnosť mi bude robiť prútená kabela. Už mám niekoľko kandidátov vybraných. V mojom prípade si však musím dávať pozor predovšetkým na jej veľkosť. Vzhľadom k tomu, že som nižšieho vzrastu, s väčším košíkom vyzerám dosť komicky.  Celkom ma zaujali i prútené kabelky v kombinácií s koženkou (kožou) a tiež zdobené farebnými stužkami, strapcami a bambuľkami. Taktiež ma zaujala kabelka sýtej zelenej farby, ktorú si viem predstaviť k jednoduchému outfitu či k vzorovaným košeľovým šatám, ktoré mám doma. Verím, že správny výber učiním i vďaka inšpirácií, ktorú som si pre vás dnes pripravila.








You May Also Like

6 komentářů

  1. takéto tašky sú na leto super :) veľmi sa mi tento trend páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebudu originální – suprovy příspěvek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne kabelky :) ja vždy pre svoju ženu kupujem kabelky tu : https://www.damskakabelka.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.