Inšpirácia - zvonové rukávy

by - nedeľa, decembra 11, 2016


Niektoré veci si zamilujeme na prvú dobrú, v prípade iných je nutné si nájsť cestu. Platí to jak v prípade vecí, ktoré nás bežne obklopujú tak i v prípade ľudí. 

Keď som svojho muža stretla po prvý krát, rozhodne to nebola láska ak z románu. Dokonca si pamätám, že som si povedala, že je síce sympatický, ale rozhodne to nie je môj tip. Až keď som ho lepšie spoznala, uvedomila som si, že už iného nechcem ...

Cesta k zvonovým rukávom

Trendy 70. rokov sa vracajú a ja som neverila vlastným očiam keď som zistila, že nie len zvonové nohavice, ale i rukávy sú opäť na výslní. "To ako vážne?", hovorila som si pri listovaní módnymi časopismi. Pred očami som mala scény ako z komediálneho filmu ... ako v novej blúzke s ohromnými volánmi zametám veci na pracovnom stole či to, ako mi volán padá pri obede do polievky a ja sa na tú "skazu" bezradne prizerám. Zatvorila som teda časopisy a povedala si, že sa bez tohto trendu predsa len zaobídem a jednoducho sa mu vyhnem.

Nikdy nehovor nikdy

Dobre tušíte. Zvonové rukávy ma dobehli a ja dnes premýšľam nad tým, či by som im predsa len nemala dať šancu. Preto som si pred časom na Pintereste vytvorila novú zložku venovanú zvonovým rukávom, kde postupne pinujem nové a nové obrázky.

Dnešným článkom chcem inšpirovať jednak samú seba, ale i vás. Alebo vy ste už kúzlo zvonových rukávov objavili? Budem rada ak mi napíšete. Ja aktuálne pripravujem ďalšie modely, ktoré sa objavia v ponuke MargiFashion Collection a čoraz viac som presvedčená o tom, že práve zvonové rukávy dostanú zelenú. Tak sa nechajme prekvapiť. 

Zdroje fotiek: Pinterest







Zdroj: Pinterest

You May Also Like

13 komentářů

  1. Mne sa páčili a rada som ich nosila, nie až také veľké zvony, skôr také ležérnejšie volány, ale páči sa mi taká móda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie veľké zvony vyzerajú super na fotkách, ale nie sú veľmi praktické :)

      Odstrániť
  2. Keď som šla na strednú tak sa to nosilo a strašne sa mi to páčilo. Snívala som o jednej blúzke a chodila ju obhliadať dennodenne do výkladu, nemali moju veľkosť :( Ale mala krásne nariasené zvonové rukávy. Teraz už neviem či by som do toho šla, no to som si chvíľu vravela aj o zvonových rifliach a znova som im podľahla. Tak uvidíme :D

    NITA
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je vždy tak. Povieme si, že to pre nás nie je a nakoniec pri tom aj tak skončíme. Každopádne prečo nevyskúšať. Mne už zanedlho pribudne nová blúzka s týmito rukávmi. Teším sa na ňu ako malá :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. For me very cool trend of this year.
      Thank you for comment Eni :)

      Odstrániť
  4. Milujem zvonové rukávy a aj zvonové nohavice! Presne ako píšeš, nikdy nevieš ako sa ti môžu raz zapáčiť a treba im dať šancu. No veď pozri na tie obrázky... :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu Kati, treba dať tomu čas i šancu. Už onedlho ukážem moju novú blúzku so zvonovými rukávmi, z ktorej mám veľkú radosť :)

      Odstrániť
  5. neskutočné su tieto outfity! milujem jednoduchosť v obliekaní pričom su tie veci niečím výnimočné ako anpríklad zvonové rukávy ! :))

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.