Zima s jahodovou príchuťou

by - nedeľa, novembra 13, 2016


Ortuť teplomeru klesá nižšie a nižšie a dokonca napadol aj prvý sneh. Zima je už tu a to je ideálny čas na vlnené svetre či kabáty. Pokiaľ ste svoj vysnívaný zimný kabát ešte stále nenašli, nepodliehajte panike. V dnešnom článku vám predstavím ďalší z limitovanej kolekcie MargiFashion

Kabát šitý na mieru

Mám rada klasiku! Klasický strih i farby, ktoré sú nadčasové a oku lahodiace. Preto sme i tento krát siahli po strihu, ktorý bude kopírovať postavu a krásne ženské krivky. Predsa len oversize kabáty sú síce trendy, ale nesvedčia každému. Napríklad ja som v nich úplne stratená a necítim sa v tom dobre. Pokiaľ vás kabát zaujal, stačí poslať miery a moja mama vám ho ušije. Máte tak istotu, že vám padne ako uliaty.  

Keď som pred pár dňami vkladala tento kabát do ponuky na Sashe, zasekla som sa pri farbe. Ako ju pomenovať? Nie je to totiž červená no ani ružová. Niektoré farby sa pomenúvajú veľmi ťažko a hlavne každý ich nazýva po svojom. Nakoniec som tam napísala červená i keď to tak úplne červená nie je. Zuzka mi na facebooku napísala, že sa jedná o jasnú jahodovú a myslím, že má pravdu. 

Pri hľadaní správneho názvu som našla množstvo inšpirácií, ako sa dá táto farba kombinovať. Napríklad k tejto stačí k jahodovej pridať vínovú a tmavo zelenú, či modrú a béžovú. Zaujímavý efekt bol docielený i kombináciu šedej a bielej. Celkovo ma v poslednej dobe baví sledovať hru s farbami. Dnes ešte kombinácia s čiernou, no v ďalšom príspevku to už bude o niečo živšie. 







Kabát: MargiFashion, Denimová sukňa: MargiFashion, Rolák: Zara, Čižmy: Aldo, Kabelka: via Humanic

You May Also Like

13 komentářů

  1. Janka, určite je to jasná jahodová! ;-) Som veľmi zvedavá s akými farbami ho skombinuješ v ďalšom príspevku. V tomto prípade voľba čiernej bola skvelá, pretože si nechala vyniknúť čaro tohto kabáta. :-)Super!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Kati som rada, že sa kabát i outfit páčia :)

      Odstrániť
  2. Beautiful pink coat and you look beautiful in it!
    http://fabuloustorture.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna farba, mne pripomína to, keď ješ jahody s práškovým cukrom a keď si ich do neho namáčaš tak takú tú šťavu s ním zmiešanú (vysvetľujem jak hotentót :D). No proste je krásny ten kabát, toľko som chcela.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne si to vysvetlila, až som na tie jahody dostala ohromnú chuť :D
      Ďakujem za milý komentár Nita :)

      Odstrániť
  4. ty máš koľko tých kabátov? Podľa mna farby treba nosiť aj v zime takže za mňa very nice! :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivet neviem. Radšej to nepočítam, ale je to pomerne dosť. Beriem to ako vzorky :D
      Som rada, že sa kabát páči :)

      Odstrániť
  5. No dievčatko v ružovom kabátiku, užívaj mladosť. Ja cez zimu zháňam tak max zimné pracovné boty a štrikovaný kardigán :D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.