Is that leather?

by - pondelok, októbra 20, 2014


Minulý týždeň som strávila pár dní doma v Bardejove. Posledný mesiac bol pre mňa dosť náročný, preto som si zaslúžila pár dní voľna. Nedá sa povedať, že by som doma ležala s vyloženými nohami. Svoj čas som venovala predovšetkým rodine, kamarátkam a práci na blogu. Nejaký čas som strávila aj u maminy v salóne, kde vznikli nové kúsky, ktoré vám na blogu postupne ukážem. 

Dnes bude reč o prvej novinke, a to hnedej bunde. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že sa jedná o koženú bundu. No nie je to tak. Látka je z Evotexu. Jedná sa o príjemný materiál, ktorý vďaka svojej úprave je veľmi príjemný na omak a tiež hrejivý, čo je v tomto období obzvlášť dôležité. Ak by mal niekto z vás záujem o látku, TU je odkaz.

Musím sa priznať, že som celkom dlho zvažovala aký strih bundy zvolím. Stále sú veľmi trendy oversize kabáty, no ja som predsa len dala prednosť priliehavejšiemu strihu a dĺže do polovice zadku. Je to pre mňa taká akurátna dĺžka (ani príliš krátka ani príliš dlhá). Bunda je krásne členená a pre mňa najúžasnejšou časťou je skvelý vysoký golier. Bunda tak vyzerá veľmi dobre zapnutá i rozopnutá. Ďalším ozdobným prvkom sú gombíky v army štýle. 

Môj dnešný outfit je veľmi jednoduchý, taký víkendový. Zvolila som boyfriend džiny, jednoduchý biely sveter a neodpustila som si nový šál, ktorý som si kúpila nedávno v Drážďanoch. Ten som zladila s vínovými lodičkami.
Čo hovoríte na môj nový kabát? Chceli by ste ho mať v šatníku aj vy?










Jacket: MargiFashion
Sweater: Mango
Jeans: Zara
Scarf: Accessorize

You May Also Like

22 komentářů

  1. Kabát je opravdu jak kožený! Vypadá skvěle. :) V šatníku bych ho také určitě využila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, máš pravu. Na pohľad sa skutočne javí ako kožený. Ďakujem za milý komentár Markétka :)

      Odstrániť
  2. Nádherný kabátek, hlavně bude pohodlnější a hřejivější než kožený! Také lehčí takže vhodnější na cestování.

    No a to nejdůležitější je, že ti ohromně sluší. Také by se mi takový líbil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Martina. Je naozaj super. Teraz keď sa ochladilo si ho neviem vynachváliť :)

      Odstrániť
  3. Outfit je parádní, takový pohodový, lehký a ten kabát vypadá skvěle a fakt jak z kůže ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý kokmentár Michael. Mám radosť, že sa môj outfit páči :)

      Odstrániť
  4. Nádherný kabátek,nádherné lodičky.Velmi ráda se na vaše a maminčiny kousky dívám - je to paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasna bundicka, naozaj vyzera ako kozena a strih je dokonaly! Ako vzdy skvela praca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi sa mi paci sal, ozivi cely outfit:) super!
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná šála! :) přesně takovou nějakou bych si ráda teď pořídila :) Jinak kabátek vypadá zajímavě, mně by se určitě líbil trochu kratší, ale to už má každý jinak :) jinak moc se mi líbí barva džín, přijde mi, že pořád nemůžu sehnat takové, které by se mi líbily střihem, barvou a ještě mi padly... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na šálu som narazila náhodou v Drážďanoch. Hneď mi padla do oka, takže som neodolala. Ja som kabátik nechcela príliš krátky. Predsa len na zimu je príjemnejšie mať niečo dlhšie. Džíny mám zo Zary. Kupovala som ich asi pred rokom. Teší ma, že sa aspoň niekomu páčia, lebo väčšinou za ne mám len kritiku. Ja ich mám ale rada :)

      Odstrániť
  8. Hneď mi padly do oka topánočky, krásné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. YOU LOOK GREAT, NICE PICS :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You're so pretty! Love your style!
    www.paulinalaura.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Very Interesting post. I really appreciate this post.

    <a href="http://www.smsideatechnosolutions.com/odisha/cuttack/bulk-sms.html>Premium Sms Provider In Cuttack, Bulk SMS Services in Cuttack</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vau vyzerá to skvelo!! :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.