MODERNÁ ROZPRÁVKA

by - pondelok, mája 14, 2018

„Dobré ráno, Šípová Ruženka!“ napísala mi v jednej zo správ kamarátka, a mala pravdu. Pobozkaná „osudom“ som otvorila oči a uvidela možnosti a tiež príležitosti, ktoré som doposiaľ prehliadala. Vyskočila som z postele a k negližé obliekla dlhú sukňu, schmatla topánky a rozbehla sa novým príležitostiam naproti ... Aj takto by sa dala v krátkosti popísať moderná, novodobá „rozprávka“ zvaná ŽIVOT.

Tak trochu sexy

Samozrejme nemám na sebe negližé i keď to tak na prvý pohľad vyzerá. Počas dní strávených doma na Slovensku som sa znovu poriadne prehrabala mame v skrini a ako vždy som tam našla poklady. Kúsok látky, trochu čipky a samozrejme pár šikovných rúk mojej mami. O niekoľko hodín som sa už pred zrkadlom vykrucovala v tomto sexy topíku.

„Sexy, no nikdy nie vulgárna!“ To je heslo, ktorým sa vždy riadim. Preto som k zvodnému topu zvolila dlhú sukňu s vysokým rásporkom, ktorá ukazuje tak akurát. Ako vždy, aj v tomto prípade som si dopriala pár centimetrov navyše vďaka vysokým remienkovým sandálom.

Na horúce leto som pripravená. Čo myslíte vy?













Top a sukňa: MargiFashion

You May Also Like

9 komentářů

  1. Vyzeráš výborne. Topík som už chválila na IG, no a sandálky sú tiež super :) Veľmi pekne nakombinované.

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Nita. Teším sa, že sa top a celý outfit páčia :)

      Odstrániť
  2. súhlasím s pravidlom sexy, ale nie vulgárna..a v tvojom prípade sa to naozaj podarilo :) veľmi pekný outfit :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásná jsi, sluší Ti jak outfit, tak úsměv!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi vkusné a velmi sexi, hlavně díky krásným botám, které pro vysoké podpatky, dokáže nosit jen malá hrstka žen...

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.