EMÓCIE

by - nedeľa, mája 06, 2018


Náš každodenný život je doslova skladačkou emócií. V jednej chvíli sa dokážeme hnevať a byť doslova „nasraný“ na celý svet. V tom príde niekto, kto dokáže jednou vetou či gestom vykúzliť úsmev na našej tvári a my sa razom smejeme. Plačeme nie len vtedy, keď sme smutný, ale i keď nás niečo dojme k slzám. To je presne môj prípad. Nedokážem skryť svoje emócie, ktoré v sebe mám. Vtedy by som si priala mať univerzálnu masku, ktorú by som si nasadila na tvár, aby som svoje emócie dokázala aspoň na čas ukryť. Alebo je to takto v poriadku? Ťažko povedať ... 

V skratke o dnešnom outfite

Neprehliadnuteľným prvkom môjho dnešného outfitu je extravagantná kabelka značky Gino Rossi. Poslúžila svojmu účelu a na chvíľu i ako pomyseľná maska. Väčšinou dávam prednosť jednoduchým univerzálnym kabelkám, no v tomto prípade som si povedala, že to urobím inak a do svojho zabehnutého looku vložím netradičný prvok. A tak vznikol outfit v spojení novej denimovej sukne z novej kolekcie MargiFashion, huňatého svetríka so zvonovými rukávmi a celé to podčiarkli výrazné červené lodičky. 

Ako ste na tom vy? Ukrývate svoje emócie pred svetom, alebo nemáte problém prejaviť sa?

Foto: Michal V. KŘEPEL








Sukňa: MargiFashion, Sveter: Mango, Lodičky a kabelka: Gino Rossi

You May Also Like

9 komentářů

  1. Velice zajímavě řešená sukně! Sluší ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emócie nuž snažím sa byť pozitívna ale niekedy to proste nejde.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sukně,lodičky,kabelka,styl- palec nahoru!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Som na tom podobne. Tiež tam všetky tie kabelky a topánky hltám očami a neviem sa rozhodnúť :)

      Odstrániť
  5. Emoce skryvam, jsem flegmatik, kterého rozčilují každodenní maličkosti.
    Pokud bych však potkal Vás, třeba právě v tomto outfitu, navíc s úsměvem, náladu by mi to zcela jistě zvedlo na celý den.
    Aniž si to všichni uvědomujeme, outfity, zejména ženy, dotváří prostředí ve kterém se pohybujeme, buď k lepšímu, či horšímu.
    Vy jste perlou svého okolí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár Aleš. Ani neviete, ako veľmi ste ma ním potešil :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.