Ako nosiť červenú sukňu

by - nedeľa, októbra 23, 2016


Mám ohromnú radosť z každej vecičky, ktorá pribudne do ponuky MargiFashion. Bohužiaľ zatiaľ nemám ucelené kolekcie, ako by som si priala. Vždy sú to len mini limitované kolekcie, no napriek tomu ma robia šťastnou a viem, že je to cesta k niečomu veľkému. 

Dnes to bude o červenej kruhovej sukni, ktorú som len nedávno nahrala na Sashe.sk, kde mám svoj účet. Jedna zo zákazníčok sa na mňa obrátila s otázkou, ako takú sukňu nosiť a s čím ju kombinovať. 

Červená sukňa a jej možnosti

Ako nosiť červenú sukňu? Rozhodne so vztýčenou hlavou, s hrdosťou a pocitom výnimočnosti. Prečo? Nie len preto, že každá z nás výnimočnou je, ale tiež preto, že červená farba si to priam žiada. Ako som sa dočítala, červená je "farbou silných, pozitívnych i negatívnych emócií, energie a života. Prebúdza životnú energiu a priťahuje blaho a úspech." Tak poďme na to!

  • Červená a čierna - kombinácia, ktorá nepotrebuje žiaden dlhý komentár. Proste to funguje. Rovnako ako v tomto prípade, kedy som siahla po čiernom roláku, koženej bunde a ostatných čiernych doplnkoch.
  • Červená a biela - ďalšie jednoduchá kombinácia. Biela blúzka dokáže divy a červenú sukňu krásne doplní. V prípade bežného outfitu rovnako funguje s bielym tričkom a teniskami.
  • Červená a modrá - tieto dve farby sa majú tiež veľmi rady. Pri ich spojení som si spomenula na outfit Victorie Beckham, ktorá ma okúzlila outfitom širokých nohavíc modrej farby a jednoduchým červeným svetríkom. Ona je proste božská.
  • Červená a tmavo zelená - smaragdovo zelená (Emerald) bola farbou roku 2013. Táto farba luxusu v kombinácií s červenou vytvorí magickú dvojicu. Viem si predstaviť túto červenú sukňu s červeným rolákom či topom a smaragdovými doplnkami. 

Existuje mnoho spôsobov ako červenú sukňu nosiť a tiež farebných kombinácií. Univerzálna béžová či bláznivá žltá je ďalšou variantou. Ako červenú najradšej kombinujete vy?







Červená kruhová sukňa: MargiFashion, Kožená bunda: Mango, Rolák: Zara, Kabelka: Aldo, Lodičky: CCC

You May Also Like

4 komentářů

  1. toto je kombinácia, ktorú by som tiež zvolila :) buď červeno čiernu, alebo červeno bielu :) krásna sukňa, fotky, a samozrejme aj tebe to nesmierne sekne opäť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takáto kombinácia červenej s čiernou je naozaj nesmrteľná a nedá sa ňou nič pokaziť. Sukňa je nádherná a pripomína mi divoký mak :). Ja mám inak tiež veľmi rada kombináciu červenej s cyklámenovou alebo s fialovou.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu Nita, červeno - čierna je proste nesmrteľnou kombináciou.
      Ďakujem za Tvoj komentár :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.