Pozdrav z Bardejova

by - nedeľa, mája 08, 2016

 

Dnešný príspevok pochádza z môjho rodného mesta Bardejov, kde som pred pár dňami trávila voľné chvíle. Už som potrebovala dovolenku a Bardejov je miesto, kde si vždy dokonale odpočiniem a som obklopená rodinou a tiež priateľmi. 

Moja dovolenka začala tak trochu pracovne. Hneď prvý deň sme s sa mamou vydali na nákup látok na našu ďalšiu, tento krát letnú kolekciu. Ocitli sme sa doslova v látkovom raji - látky všetkého druhu, farieb i vzorov. Vybrať z toho množstva nebolo vôbec jednoduché i keď v niektorých prípadoch to bola láska na prvý pohľad. Nakoniec sme domov odcházali spokojné s 8 rolami. Ďalší deň sme s mamou trávili v jej salóne, kde sme kreslili (v mojom prípade čmárali) návrhy modelov. Výsledok našej práce vám ukážem už čoskoro.

Môj dnešný outfit - mestský look. Červené nohavice, pruhované tričko (áno opäť) a koženková bunda. Červené široké nohavice vám už zdĺhavo predstavovať nemusím. Poznáte ich z minulého príspevku. Sú moje obľúbené a v poslednej dobe ich nosím pomerne často. Prečo? Preto:
  • Sú vyrobené z veľmi príjemného materiálu.
  • Obľúbila som si červenú farbu.
  • Vždy keď ich mám na sebe vyslúžim si kompliment.
  • Vraj v nich vyzerám veľmi štíhlo.
  • Široké nohavice sú jednoducho trendy a šik a ja sa v nich cítim fantasticky.
Viac dôvodov ani nie je treba. Práve preto som sa rozhodla, že červené široké nohavice budú súčasťou novej letnej kolekcie. 






Nohavice: MargiFashion, Koženková bunda: MargiFashion, Tričko: Lindex, Náušnice: Mia de Sign, Kabelka: Michael Kors, Topánky: Guess

You May Also Like

7 komentářů

  1. Uwielbiam połączenie tshirtu w paski z szerokimi spodniami!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nice! you have a lovely dog!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý look! A to pruhované triko tomu dodává takový mírně nedbalý šmrnc, I like it! =)

    O Bardejově jsem slyšel hodně od mé babičky..no asi je na čase se tam někdy podívat ;)

    Krásný den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Michael. Som rada, že sa look páči:
      Výlet do Bardejova môžem len odporučiť. Je to krásne historické mesto. K tomu samozrejme Bardejovské Kúpele - ideálna oáza na relax :)

      Odstrániť
  4. Ohromně ti to sluší a nášnice jsou k outfitu perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Martina. Na tie náušnice mám slabosť. Vždy keď mám na sebe niečo červené tak si ich dám :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.