Otcova košeľa

by - štvrtok, mája 26, 2016


Pred časom som na blogu vytvorila novú kategóriu, ktorá dostala názov "Zo starého nové". Ako už samostatný názov napovedá, jedná sa o niečo staré oblečenie, ktorému je vdýchnutý nový život.

Včera mi v priebehu dňa napísala mama krátku správu: "Mám pre teba prekvapenie!". Prekvapenie? To ja rada. Netrpezlivo som teda čakala, čo to bude. Podvečer mi na telefóne pristála fotka košele. "Aha čo pre teba mám." Vzhľadom k tomu, že ju už veľmi dobre  poznám, hneď som vedela o čo ide a tak som čakala čo príde. A prišla moja nová košeľa s odhalenými ramenami. Hneď za tým nasledovala otázka ... "Čo na ňu hovoríš?" Čo myslíte, čo som odpovedala. Že je jednoducho fantastická! Ja, človek netrpezlivý už sa jej neviem dočkať.

Takže ak aj vy túžite po originálnom a trendy kúsku tohto leta, zamierte do skrine rodičov. Otec tam určite ukrýva košeľu, na ktorú už zabudol. Nožnice do ruky a veselo do strihania. Ja viem, nejde to len tak. Každopádne je to jednoduché a určite to zvládnete i vy doma.

Nápad pochádza z Burdy. Áno ešte stále sa predáva a je plná skvelých nápadov. U nás doma je to tak povediac povinné čítanie.

Čo hovoríte na premenu? Privítali by ste viac takýchto článkov i s prípadným návodom? Napíšte mi. Budem sa tešiť na vaše komentáre :)


You May Also Like

4 komentářů

  1. Wow! Tak ta se ti povedla, na léto v ní zazáříš :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nela. Nie je to však moja práca, ale práca mojej mami :)

      Odstrániť
  2. Ahoj Janka, Tvoje posledne prispevky na blogu sú perfektnym relaxom. Aj keď Ťa osobne nepoznam, myslím, že si správna žena na pravom mieste. Aj ma potom trochu mrzela moja kritika, lebo všetky modne blogy sú potencialnym marketingovým nastrojom, ale niečo mí v tých článkoch chybalo a to bol ten duch blogu, ktorý sa vrátil :) a viem, že keď si teraz otvorim Tvoj blog, bude to zase také pohladenie na duši samozrejme spolu s módou. Outfit v predchadzajucom článku mí vyrazil dych svojou nadherou a dnesny článok sa mí tiež velmi páči. Milujem články tohto typu, keď můžeme recyklovat a aj sa sebarealizovat. Je to úžasný nápad takto využiť pánske kosele - mám ich doma vyradenych z manzelovej skrine asi desať, takže budem skusat. Ospravedlnujem sa za pravopis, ale moja klávesnice na tablete si robi čo chce. Aj keď komentáre písem velmi zriedkavo, vždy rada čítam nové prispevky a som rada, že si moju kritiku zobrala v dobrou, lebo tak aj bola myslena. Držím palce v Tvojej práci aj pri nových napadoch a realizaciach mamkinych kolekcii, ktoré sú fakt krásné a hlavne originalne. Tvoja citatelka Zuzana.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zuzka, veľmi ma tvoja správa potešila. Som veľmi rada, že môj blog navštevuješ, že ho čítaš a že sa ti páči. Takto aspoň viem, že hodiny, ktoré trávim prípravou príspevkov nevyšli na zmar. Tvoj komentár ma posunul ďalej a verím, že tým správnym smerom. Ešte raz ďakujem za milé slová a verím, že i nová kolekcia ťa poteší a bude sa ti páčiť :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.