A special gift

by - nedeľa, januára 31, 2016


Tak ako každá žena, i ja rada dostávam darčeky. Najlepšie sú samozrejme tie, ktoré vôbec nečakáte a dostanete ich tak povediac bez príčiny. Napríklad keď vám manžel či priateľ donesie kvety, lebo vie, že ich máte rada a chce vám spraviť radosť. Tieto darčeky si ja cením úplne najviac. Darček, ktorý vám dnes chcem predstaviť som nedostala od manžela, ani rodičov a dokonca ani od priateľov. Dostala som ho od človeka, ktorého takmer nepoznám. Podľa úvodnej fotky už asi tušíte, že sa bude jednať o šatku. 

Túto originálnu hodvábnu šatku som dostala od kamarátky mojej svokry. Bola som naozaj veľmi milo prekvapená, môžem povedať až šokovaná. Preto by som sa jej chcela touto cestou poďakovať za darček, ktorý mi urobil naozaj veľkú radosť. Shume faleminderit  Silva :)

Šatka je vyrobená zo 100% hodvábu a je ručnou prácou. Je design zobrazuje Albánske mesto Berat, ktoré je nazývané mestom tisícky okien. Šatka zachytáva jeho atmosféru i tajomstvo. Mesto je vďaka svojej jedinečnosti a kúzlu zapísané do svetového dedičstva Unesco. Priznám sa, že o meste som doposiaľ nepočula, preto som si ho hneď vygooglila a momentálne sa nachádza na mojom zozname miesto, ktoré chcem toto leto navštíviť. 

Premýšľala som, ako šatku zakomponujem do svojho outfitu tak, aby vynikla. Viazačky sú momentálne in a tak som zvolila variantu, ktorá vždy funguje – uviazala som ju na bielu košeľu. Momentálne mám nohavicové obdobie, preto som zvolila šedé džiny. Aby som do outfitu vniesla trochu farby, obliekla som si obľúbený žltý kabát. No a nakoniec sa musím pochváliť novými čižmami, ktoré som ulovila ešte vo výpredaji (pôvodne som chcela čižmy nad kolená, ale vyzerala som v nich smiešne). Ako jedna z mála vlastníčok tejto originálnej šaty som vďačná, že ju mám a s hrdosťou ju nosím.







Jacket: MargiFashion, Scarf: special gift, Shoes: Aldo, Bag: via Humanic

You May Also Like

8 komentářů

  1. do twarzy Ci w tym płaszczyku

    ____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šatka je krásna, hneď upútala moju pozornosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná šatka, vydarený darček. Takto uviazaná vyzerá super a tvorí veľmi peknú dvojicu s kabátikom, tak nejak viac vynikne. :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Nita. Máš pravdu, fakt to bol vydarený darček. Som rada, že výsledný outfit páči :)

      Odstrániť
  4. detaily mam aj ja najradsej z fotenia. dá sa nimi podciarknut celkový styl outfitu :) skvele!!bez nich by to bolo tolkokrat bez napadu a zivosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s Tebou Miška. Detaily sú veľmi dôležité a niekedy doslova tvoria základ dobrého outfitu :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.