AVON Blog Stars + GIVEAWAY

by - piatok, mája 01, 2015


Už sú to takmer dva týždne, čo som sa zúčastnila akcie, ktorú pripravil Avon. Pri príležitosti prvých narodenín Avon Blog Star prebiehala v narodeninová oslava v nádherných priestoroch Tančící kuchyně v Prahe. Napriek tomu, že nepatrím medzi beauty blogerky, mala som možnosť sa akcie zúčastniť. Dozvedela som sa množstvo zaujímavých informácií a taktiež som stretla s blogerkami, ktoré poznám a sledujem.

Reč bola o nových produktoch a to hlavne o krémoch z chia semienok. Ja som tento produkt zaznamenala v televíznej reklame, ale osobnú skúsenosť som s nim nemala. Príjemným dopoludním nás prevádzala známa blogerka Nikol Moravcová a nechýbalo množstvo známych blogeriek. Na takzvanom večierku sa hľadala aj nová video star. Každá z nás si mohla vyskúšať vlogovanie a ako to na narodeninovej oslave býva, niečo popriať oslávencovi. 

Vynikajúce pohostenie a množstvo skvelých dobrôt pre nás pripravili manželia v kuchyni - Kitchen story. Jedlo nie len dobre vyzeralo, ale úžasne chutnalo. Na akcií som bola v spoločnosti mladej fotografky Petry Veselej, ktorej touto cestou ďakujem za fotky. 

Od Avonu sme dostali darček a obrovskú radosť mi urobili práve krémy s chia semienkami, ktoré som hneď musela otestovať. Avon k nám bol nesmierne štedrý, preto má  pre vás GIVEAWAY, v ktorej máte možnosť tento krém získať. Podmienky na konci článku.





GIVEAWAY S AVON
Získaj hydratačný krém NUTRAEFFECTS od Avonu s chia semienkami. 
  • Stačí ak mi do komentára napíšete váš email, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať.
  • Napíšete mi či máte skúsenosť s týmto krémom. Ak áno akú.
  • Budem veľmi rada, ak môj blog MargiFashion podporíte a stanete sa jeho pravidelným čitateľom.
Súťaž trvá do 10.5.2015. 
Veľa šťastia :)




You May Also Like

13 komentářů

  1. S tímto produktem nemám žádnou zkušenost,ale vypadá hodně lákavě :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento krém jsem nezkoušela, koukám že ty Chia semínka už jsou úplně všude:))
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento krém som zatiaľ nevyskúšala, ale rada by som to napravila :) lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ivanapavelkova@seznam.cz
    sleduji na fb :)
    a bohužel nemám žádnou zkušenost

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ziadna skusenost s kremom od Avonu a vobec od nich skoro nic nepouzivam. Ale rada by som ho skusila. Sledujem blog, fb aj instagram! ;) mamawearsprada@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S Avonem mám nějakou zkušenost ale konkrétně s tímto krémem ne, ráda bych vyzkoušela :)
    anda.v@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. noireamy@gmail.com a s krémem zkušenost sice nemám, ale ráda bych získala :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S krémom skúsenosť nemám, ale Avon produkty mi väčšinou vyhovujú :).
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nemám s týmto krémom žiadne skúsenosti, ale určite by som ho rada vyskúšala kedže som naň počula samé chvály :) sledujem pod týmto účtom
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Chia semínka baštím, ale v krému s tím žádné zkušenosti nemám.
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. S tímto krémem zkušenost nemám, ale jinak mi Avon vyhovuje :))
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.