My work - Valentines photo editorial

by - pondelok, februára 16, 2015


Oslavovali ste Valentína? My s manželom nie, ale v práci som si užila pravú Valentínsku náladu. Pre e-shop Stilago, kde pracujem som pripravovala Valentínsky editorial, ktorému predchádzala súťaž, v ktorej sme hľadali Valentínsku tvár. Prihlásilo sa nám mnoho dievčat a vybrať len jednu nebolo vôbec jednoduché. Navyše som sa utvrdila v tom, že ženskú krásu vnímajú inak muži a tiež ženy. Nakoniec sme sa predsa len dohodli. Vybrali sme sympatickú študentku Anetu Sobotkovú a vybrali sme naozaj dobre. Anetka je nie len krásna, ale tiež veľmi milá slečna, s ktorou bola radosť pracovať. Má tiež vlastný blog, kde píše o móde a tiež kozmetike TU.

Moja vízia bola jasná. Chcela som pripraviť dve tváre Valentína. Jednu nežnú, romantickú a tú druhú sexy a vášnivú. Okrem produkcie som mala na starosti tiež styling. Červené šaty a červené balóny v tvare srdca boli v mojej predstave vždy. Pre druhý, romantický outfit som zvolila pastelové farby. Kruhovanú sukňu s kvetovaným vzorom a k tomu svetlo ružový čipkovaný top, ktorý bol doplnený náhrdelníkom. Ako doplnok tiež slúžili sladké cupcakes, ktoré pre nás upiekla a nazdobila Monika Cabáková (MakeCupcake). Monika nie len chutne pečie, ale je tiež profesionálnou vizážistkou.  Z Anetky vykúzlila nežnú vílu a tiež sexy bohyňu. Tieto krásne fotky má na svedomí skvelá fotografka Kateřina Novotná. Ja som z fotiek a tiež z celkového výsledku nadšená. Touto cestou by som sa tiež chcela poďakovať showroomu KARE za to, že nám umožnili zrealizovať toto fotenie a tiež dievčatám za skvele odvedenú prácu. Viac fotiek nájdete na Stilago blogu






You May Also Like

4 komentářů

  1. Nadherna slecna i celkove aranzma na jednicku! Povedlo se vam to skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. u druhého stylingu bych zvolila jiny vršek celkem se bije s tou květovanou sukni ...ale jinak je to povedene :)

    Anna
    http://fashionfactorybyar.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V těch červených šatech je úchvatná..a vůbec je to krásná žena! Porota vybrala skvěle =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.