Wedding make-up (Part 1.)

/
16 Comments


Blog MargiFashion je predovšetkým o móde. Je ukážkou tvorby mojej mami, ale tiež mojej. Veľmi rada navrhujem oblečenie a tiež vytváram rôzne outfity. Nie, nie som návrhárkou. Inšpiráciu hľadám všade naokolo a tiež u svetových návrhároch či iných blogerkách. Tento blog sa stal pre mňa jednoznačne vášňou.

Dnešný príspevok bude iný. Iný v tom, že vám neukážem žiaden nový outfit, ale moje svadobné líčenie. K vytvoreniu tohto príspevku ste ma inšpirovali vy, moje čitateľky. V minulom príspevku, ktorý bol venovaný svadbe a mojim svadobným šatám (môžete si ho pozrieť TU), väčšina z vás komentovala a chválila moje líčenie. Preto som sa rozhodla, že pre vás pripravím samostatný príspevok na túto tému.

Ako inak vložila som sa do rúk odborníčky, ktorou je moja kamarátka Mirka. Pracuje ako kozmetička a profesionálna vizážistka u nás v Bardejove. Líčila ma tiež pred rokom na svadbu môjho brata, preto som vedela, že som v dobrých rukách. Na jej práci obdivujem hlavne to, ako krásne vie vytieňovať a zvýrazniť oči. Celkovo jej líčenie pôsobilo veľmi prirodzene a tiež ja som sa v ňom cítila veľmi dobre. Navyše bola to ona, kto mi poradil sýto ružový rúž. Po pravde, mňa ani nenapadlo, že by to mohlo vyzerať dobre a vo finále krásne ladil s kyticou. Čo hovoríte na výsledný efekt? Páči sa vám?







Make-up: Mirka kozmetika


You may also like

16 komentárov:

  1. To vypadá nádherně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný makeup, nejkrásněji jsou namalované ty oči :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a súhlasím s Tebou. Mne samej sa páčilo ako krásne mi ich zvýraznila :)

      Odstrániť
  3. Máš pravdu, vystínovat oči umí nádherně, celkově Ti to moc slušelo! Úplně jako z pohádky :)
    Přeji spoustu lásky a pohodových společných dnů ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár a tiež za prianie Veronika :)

      Odstrániť
  4. Waaa, ty si z Bardejova? :))
    Môj priateľ odtiaľ pochádza, už tam často nechodíme, ale stále sa tam rada vraciam :)
    A líčenie máš naozaj dokonalé, to obočko je veľmi pekne upravené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Berny, ano som z Bardejova. Bohužiaľ už ani ja tak často domov nechodím čo ma dosť mrzí :(
      Ďakujem, som rada, že sa moje líčenie páči. Ja som s ním bola tiež viac než spokojná :)

      Odstrániť
  5. naozaj krasne, jemne ale zvyraznilo co malo!

    Pozyvam na dvojitu SALLY HANSEN giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné, veľmi ti to pristane! Sestra sa o pár mesiacov vydáva, takže si tvoj blog ukladám hneď do záložiek a toto líčenie jej musím ukázať, fakt krása! :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to mám radosť, že sa páči. Možno sa sestra inšpiruje :)
      Pripavujem ešte jeden príspevok o svadobnom líčení, takže bude možnosť porovnať.

      Odstrániť
  7. gorgeous make-up!
    please visit me in free time
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne licenie, bola si nadherna nevesta a tiez saty si mala dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers