Summer holiday - Saranda, Albania

by - sobota, júna 28, 2014


Čo som vám v minulom príspevku sľúbila to plním. Mám pre vás pripravený príspevok z fotkami z dovolenky v Albánsku. Ak sledujete môj blog dlhšie viete, že som v Albánsku bola aj minulé leto. Minule sme navštívili mestečku Drimades (fotky si môžete pozrieť TU) a aj tento rok sme sa vydali na juh, ale do mestečka Saranda. 

Saranda je prímorské mesto, ktoré má zhruba 30.000 obyvateľov. Za posledné roky sa poriadne rozrástlo. Pribudlo mnoho nových hotelov a stále pribúdajú nové, až som mala pocit, že tých hotelov je nejak príliš. Náš hotel bol priamo na pláži. Z balkóna sme mali nádherný výhľad na more a hneď oprotí sme mohli vidieť grécky ostrov Korfu. Tam sme sa pôvodne chystali na jednodenný výlet. Naše plány boli bohužiaľ zmarené, keď sme zistili, že naše pasy ostali v Tirane. Nevadí, verím, že ešte bude možnosť Sarandu a tiež Korfu navštíviť. 

Namiesto výletu na Korfu sme si spravili jednodenný výlet do malej dedinky Ksamil, kde sú nádherné pláže a je to tam omnoho pokojnejšie ako je tomu v Sarande. Okrem nádhernej prírody a azúrovo čistého mora sme mali možnosť vidieť vykopávky antického mesta Butrint. Za seba Albánsko ako letnú destináciu môžem len odporučiť. Ako som už spomínala je tam nádherne čisté more, milý ľudia (s angličtinou sa dohovoríte všade) a úžasné jedlo. Ak by ste mali nejaké ďalšie otázky určite mi napíšte. Veľmi rada vám ich zodpoviem :)













You May Also Like

25 komentářů

  1. Vypadas fakt stastne a o to jsou ty fotky krasnejsi :))
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Dominika. Bolo tam naozaj nádherne. Hneď by som sa tam vrátila :)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky a máš pekné plavky, žltá ti pristane! ;) :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Vladies. Plavky mám z Calzedonie a som s nimi veľmi spokojná. Navyše žltú farbu mám v lete veľmi rada :)

      Odstrániť
  3. úprimne pred Albánskom mám rešpekt ale podľa tvojich fotiek to tam vyzerá úplne skvele :-) Pekní ste a to more , kráááása

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za milý komentár. Pred Albánskom strach mať nemusíš. Už dávno to nie je také, ako si ľudia myslia. Dokonca sme tam stretli skupinu Čechov z rôznych cestovných kancelárií. Kamarátka pracuje v cestovnej kancelárií a už tiež ponúkajú túto destináciu :)

      Odstrániť
  4. moc krásné fotky, Albánie vypadá opravdu krásně, třeba se tam jednou podívám. Na fotkách Vám to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful place and photos! amazing!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné fotky, krajina vyzerá veľmi pekne, mám rada nepoznané destinácie, pred ktorými majú ľudia určité predsudky, každopádne je to fajn typ na letnú dovolenku :)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po pravde aj ja som zo začiatku isté predsudky mala. Potom som krajinu navštívila a môj pohľad sa zmenil. Nevraví, že všade je to super. Mala som možnosť navštíviť len dve destinácie. Každopádne ďakujem za Tvoj milý komentár a tiež za pozvanie na GA :)

      Odstrániť
  7. To moře má tak nádhernou barvu!! Hned bych někam odjela :))
    Strašně vám to spolu sluší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ticho závidím, mne tento rok dovolenka pri mori nevyjde :-/ vidno, že ste si to patrične užili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som veľmi rada, že sa nám podarilo aspoň na pár dní odcestovať k moru. Ano užili sme si to, len by sa hodila ešte jedna, dlhšia dovolenka ... tiež nám to už tento rok žiaľ nevýjde.

      Odstrániť
  9. Krásne fotky a more má naozaj peknú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár Simona. Bolo tam naozaj nádherne. Hneď by som sa tam ešte na pár dní vrátila :)

      Odstrániť
  10. Tak vy ste sa tam museli mať. :-) Keby vaše fotografie boli v katalógu cestovnej kancelárie, hneď by som vedela kam na letnú dovolenku. Nádhera. :-) A inak ste zlatí....
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, bolo tam nádherne. Škoda, že sme nemohli ostať dlhšie a Albansko môžem len doporučiť :)

      Odstrániť
  11. Super článek:-) a pekne fotky

    - http://food-is-my-friend.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc krasny fotky..Pekne me to navnadilo na letni dovolenou...Muzu se zeptat na nazev hotelu? Dekuji

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.