Our special day and my wedding dress

/
32 Comments

Po krátkej odmlke na blogu som tu s novým príspevkom, pre mňa špeciálnym. Som veľmi rada, že vám dnes môžem ukázať zopár fotiek z nášho špeciálneho dňa - svadby. Tiež by som sa vám chcela pochváliť so svadobnými šatami, ktoré som na sebe mala. Ako možno väčšina z vás tuší, svadobné šaty mi šila mamina. 

Moja pôvodná predstava bola trochu iná. Chcela som jednoduché šaty z luxusnej krajky. Bohužiaľ nepodarilo sa mi nájsť krajku, ktorá by splňovala moje požiadavky, preto som od svojej prvotnej myšlienky upustila. Teraz, keď vidím výsledok, som naozaj rada, že som sa rozhodla inak. Viac o tom, ako šaty vznikali a kde všade som hľadala inšpiráciu uvidete v ďalších príspevkoch. Môj milovaný manžel má na sebe oblek, ktorý si nechával šiť na mieru s salone Pavanna. Svoj celkový outfit mal dôkladne premyslený a podľa mňa vyzeral viac než úžasne.

Foto: Slavomír Macek








Wedding dress: MargiFashion



You may also like

32 komentárov:

  1. Margi gratulujem obom! Krásna si bola a mňa špeciálne zaujala prenádherná kytica!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrasny fotky! Byla jsi nadherna nevesta a jste fakt bozi par! Saty moc chvalim, stejne tak uces i makeup, nevesta snu fakt! A z tech fotek uplne cisi laska a spokojenost, tak to ma vypadat. Hezke pokoukanicko na dobrou noc to bylo :))
    Dom by Dom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teší, že sa fotky a tiež moje šaty páčia. Svoj deň sme si naplno užili, bolo to krásne :)
      Ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  3. gratulujem :) saty su nadherne a kytica sa mi tiez velmi paci. super :) nech ste stastni ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Byla jsi překrásná nevěsta! Ženichovi to taky moc sluší, opravdu má styl :). Moc se mi líbí také fotky, které mají svoji atmosféru. Přeji Vám, hodně štěstí, abyste se měli stále rádi a bylo Vám spolu hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky. Byla jsi překrásná nevěsta. Šaty vypadají úžasně, rovněž tak krásný makeup i kytice. Je vidět, že sis dala na všem záležet. Přeji mnoho nádherných a šťastných okamžiků jako v tvůj svatební den.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Je pravda, že som si dala záležať a šaty som poctivo vymýšľala mesiace. Taktiež pripravujem príspevok týkajúci sa môjho svadobného líčnia :)

      Odstrániť
  6. Nádherné fotky, krásne šaty už len vám popriať veľa šťastia! :) ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulujem. Obidvaja ste boli očarujúci - tie šaty a ten oblek! Woow. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :))) V jednom komente som ti raz napísala, že vyzeráte ako rodina:) Tak už rodina aj ste! <3
    Srdečne gratulujem, vyzeráte obaja úplne snovo! :)
    A manželov oblek že dovidenia, konečne niečo originálne na chlapa!
    Ty si hotová princezná a krásna kytica! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si Tvoj komentár pamätám :) Mala si pravdu už rodina sme :)
      Ďakujem za gratuláciu. Manžel ma svojím výberom skutočne prekvapil a som rada, že sa rozhodol pre niečo iné - originálne :)

      Odstrániť
  9. Vyzerali ste super! Klobuk dole mamina za saty a velmi sa mi paci, ze Ti ruz ladi s kyticou... a pan fotograf, tiez velmi dobra praca. ;) Vela stastia do buducnosti... manzelstvo je velka sranda! :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár Daniela. Chcela som, aby všetko pekne do seba zapadalo. Preto som zvolila kyticu, ktorá bude ladiť s oblekom. Na tento odtieň rúžu ma presvedčila vizážistka :)

      Odstrániť
  10. I love these wedding pictures, beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. You look like a princess, so, so beautiful! Can't wait for my big day to arrive. Congratulations!

    www.pink-wish.com ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, aj ja blahoželám mladomanželom. :-) Veľmi vám to spolu svedčí... ste zlatí a krásni, Ty v tých svadobných šatách od mamky (chválim ju) a Tvoj manžel v tom na mieru ušitom obleku. Ste ako z módneho časopisu. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Katarína, veľmi pekne ďakujem za prianie a milý komentár. Mám veľkú radosť, že sa šaty páčia :)

      Odstrániť
  13. waaaaaaaaaaaw vyzerala si nádherne :) teda obaja :)
    šaty su naozaj krásne a velmi ti pristanu

    OdpovedaťOdstrániť
  14. konecne saty co nie sú tortové:-) tvoj manzel je hipster

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tortové u mňa rozhodne nehrozili. Som ich veľký odporca :D

      Odstrániť
  15. tyy jo byla jsi vážně nádherná nevěsta! a tvůj manžel! wow! ten oblek ta barva, ty boty! opravdový sekáč! ta modrá je vážně skvělá... myslím že o dost lepší jak černá klasika :) a ty boty k tomu, no takhle si představuji, že jednou na mě bude u oltáře čekat můj přítel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem pekne. Môj manžel si svoj svadobný outfit vybral sám, bola som dosť zaskočená jeho výberom. Keď som ho videla bola som viac než nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers