Other wedding? YES!

/
36 Comments

Mať za priateľa - manžela cudzinca má svoje výhody i nevýhody. Naplánovať našu svadbu nebolo vôbec jednoduché. Nakoniec sme sa rozhodli, že budeme mať svadby dve. Prvú na Slovensku a tu druhú v Albánsku. Nikdy som na Albánskej svadbe nebola, takže som ani len netušila čo tam na mňa čaká. Bolo to príjemné a náročné zároveň ... Najkrajšie na tom celom bolo to, že som si znovu mohla obliecť tieto nádherné šaty. V dnešnom príspevku máte možnosť vidieť ich zadnú časť. Hlboký véčkový výstrih zdobený čipkovými aplikáciami a veľká mašľa k tomu. Som na tieto šaty a tiež na maminu veľmi hrdá. Preto nad ich predajom zatiaľ neuvažujem. Na druhej strane ma veľmi mrzí, že ostanú nevyužité. Mám proste veľkú dilemu. Čo by ste na mojom mieste robili vy? 








Wedding dress: MargiFashion


You may also like

36 komentárov:

  1. no ja by som ich nepredala aj keby čo bolo :) pekne si ich nechaj, neskôr budeš spomínať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu Ivi. Ako sa poznám, neskor by som ich oplakávala :D

      Odstrániť
  2. krasne, elegantne saty. Velmi Vam to obom pristalo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som svoje (hoci neboli handmade ale zo salóna) nepredala, bolo mi ľúto: http://krasavnutri.blogspot.sk/2013/07/tipy-pre-nevesty-alebo-moje-svadobne.html
    Krásne sú..aj ty si krásna a celkový štýl s nádychom vintage sa mi páči, mala som podobný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :)
      Určite sa rada pozriem na Tvoje fotky.

      Odstrániť
  4. wow, ty šaty jsou tak krásný, hlavně ty záda. Účes je taky božský. Moc Vám to spolu sluší. Já možná budu mít stejné dilema s dvěma svatbami, ale nechci předbíhat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár. Ja som nakoniec rada za to, že sme mali svadby dve. Obe sme si veľmi užili :)
      Držím palce nech Ti to výjde :)

      Odstrániť
  5. Božínku, to je krása ♥
    Neprodávej je, je to krásná památka :))
    V čem se liší albánská svatba?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Tak sa mi zdá, že moja dilema je ukončená a šaty si nechám :)
      Albánska svadba bola iná v mnohých veciach v porovnaní s tou Slovenskou ... predovšetkým hudba a zvyky

      Odstrániť
  6. krasne fotky, ten uces je velice pekny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú krásne! :) A veľmi sa mi páčia tvoje vlasy farba, aj účes :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nadherna nevesta :) a ten detail vzadu je uzasny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Michaela. Súhlasím s Tebou, zo zadu sú tie šaty úchvatné :)

      Odstrániť
  9. Ty šaty jsou opravdu nádherný! A neskutečně moc ti to v nich sluší, a spolu vám to sluší taky:))
    Já si myslím, že zkrátit je třeba ke kolenům, tak by to nevypadalo vůbec špatně!! :) Ale asi bych to neudělala, pak by mi toho bylo líto..:) Tak bych si je asi nechala..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár. Máš pravdu, ak by som s nimi niečo urobila, alebo ich predala určite by som to ľutovala :)

      Odstrániť
  10. Wow amazing dress and photos, congrats sweety :)

    Wafaa
    wwww.fashionfootprint.co

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc blahopřeji k svatbě :) jste krásná nevěsta a ženich vypadá též velmi famózně :)) mít svatbu 2x je výborný nápad :)) neshody hezky vyřešeny :)). Šaty bych si určitě nechala, je to vzpomínka..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za krásny komentár Takyo :)

      Odstrániť
  12. och to je aké dokonalé :O tie šaty sú ako z rozprávky :)) a tá čiernobiela fotka, čo si tam iba ty,.nemam slov. ja by som si ich isto nechala, a mozno by som nad ich predajom uvažovala až neskôr :-)

    http://child-of-dreams.blogspot.sk/2014/06/nostalgic.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Bibi :) Zo šiat som ešte stále nadšená a nemenila by som na nich nič ... Mám veľkú radosť, že sa páčia :)

      Odstrániť
  13. Určitě nechat! :)) Jsou opravdu nádherné :) Já vím, že je nevyužiješ, ale byla by škoda přijít o takovýhle skvost ;) Nádherné fotky ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s Tebou! Moja dilema je fuč a šaty ostávajú :) Ďakujem za milý komentár Patricia :)

      Odstrániť
  14. skvelé fotky, hlavne tie čiernobiele. strašne sa mi páči ako máš vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Bola si prekrásna nevestička :O no aj tvoj manžel je riadny fešák! :D GRATULUJEM VÁM!

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za krásny komentár a tiež gratuláciu :)

      Odstrániť
  16. já bych je taky neprodávala :) ... občas se dějí zázraky a třeba si je jednou velmi ráda vezme tvoje dcera, nebo je podaruješ někomu jinému v další generaci :))) ... gratuluji ke sňatku, vypadali jste nádherně :) právě jsem objevila tvůj blog tak si tě hned přidávám do sledování :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pradu a šaty som sa rozhodla nechať. Uvidíme aká budúcnosť ich čaká :)
      Ďakujem za gratuláciu a teší ma, že sa Ti môj blog páči :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers