Soft pink shirt

/
28 Comments

Dnes v hlavnej role príspevku je táto jemne ružová košieľka. Mám ju ako inak od mojej šikovnej maminy. Má jednoduchý košeľový strih a skrátený - hodinkový rukáv. Takéto jednoduché košele mám najradšej. Pokojne by som brala ďalšie tri. Veľmi dobre sa kombinuje k džínam či sukni. Dnešný outfit som zladila celý do ružova. Myslím, že na prichádzajúcu jar je to veľmi pekný a svieži outfit. Čo myslíte?






Shirt: MargiFashion, Jeans: Zara, Shoes: Forever 21, Bag: Furla, Earings: Iam


You may also like

28 komentárov:

  1. veľmi krásna je ta košeľa a hlavne v kombinácii, tými topánkami :) fakt nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je úžasný! moc se mi líbí botičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherna :)
    aj farba sa mi velmi paci

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing post

    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I totally love this outfit. Love how the earrings ties all the colors in. You look great!

    KT
    www.KTRstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look absolutely lovely in pink!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyo ta košile je opravdu krásná a náušnice mi vyrazily dech- bezvadný outfit!

    www.earringsonbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár - potešilo :)

      Odstrániť
  9. Tie náušnice sú veľmi zaujímavé :) Najviac ma však zaujali topánky :) Sú krásne :)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne, nestarnúca klasika :) Púdrová blúzka, púdrové lodičky, boyfriend jeans a kabelka vo farbe tejto sezóny skvelé! Strašne sa mi to páči, si naozaj kočka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Naozaj ma to potešilo :) Ružovej som sa vždy bránila, ale túto sezónu som si ju obľúbila :)

      Odstrániť
  11. Tá košeľa a tie bslerínky sú úžasné !! :3 :O

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za príjemný komentár. To nie sú balerínky, ale lodičky. Teraz som si uvedomila, že to na fotkách nie je vidieť :)

      Odstrániť
  12. Nice shoes, I like how you matched the outfit!

    http://fotofashionfeelings.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers