New chance for pink

/
21 Comments

V detstve v mojom šatníku prevažovala farba ružová - presnejšie taká tá baby ružová. Ako tínedžer som o ružovej nechcela ani počuť a dávala som prednosť tmavým farbám. Číslom jedna bola pre mňa čierna. Prečo? No predsa lebo zoštíhľuje a myslela som si, že vďaka čiernej budem pôsobiť staršie :). Momentálne ružovej znovu prichádzam na chuť a čoraz viac sa začína objavovať v mojom šatníku. Minule ste mohli vidieť ružovú košeľu TU a v maminom salóne na mňa čaká úžasná ružová sukňa a tiež ďalšie šatičky. Tieto úpletové šaty, ktoré môžete vidieť dnes majú plastický vzor a sú veľmi príjemné na nosenie.  Mám už od zimy, no zatiaľ ste ich na blogu vidieť nemohli. Aby som nebola ako cukrík, skombinovala som ružovú farbu s čiernou a tiež ciklamenovou na oživenie. Čo vy a ružová? Máte ju rady?






Dress: MargiFashion
Leather jacket: Mango
Bag: Furla
Shoes: United Nude (Stilago)
Watch: Michael Kors


You may also like

21 komentárov:

  1. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What an awesome pink dress and that leather jacket is perfect with it!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love to see that color with the color of your hair :)

    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The outfit looks so cute!

    http://vallvalie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hello Dear! thx for visiting my blog :) following You back now ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice dress!Thanks for following. Follow on GFC too! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for following my blog :)

      Odstrániť
  7. Very Beautiful!!! Really nice Pics and Look

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You are so so beautiful darling!
    Kisses*
    www.flordemaracuja.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá farba na tebe nemá chybu!!! Páči sa mi aj strih šiat a to ako si ich skombinovala s koženou bundou :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Missy. Ako som už písala, dlho som sa tejto farbe bránila, ale nakoniec si ma získala :)

      Odstrániť
  10. Thanks for your comment!
    love your look,too!
    and what about following each other??
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ružová nie je moja farba. Keď tak tmavoružová ale tebe sa tie šaty veľmi hodia.
    Na mojej stránke mám giveaway. Zapoj sa ak chceš. Pekný deň :)

    http://siempreeverything.blogspot.com.es/2014/04/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers