New MargiFashion

by - sobota, augusta 31, 2013


Dnešný príspevok bude trochu netradičný. Blog MargiFashion funguje už viac než rok a momentálne má okolo 170 fanúšikov. Viem, že pre niekoho to je málo, ale všetkým týmto ďakujem za to, že navštevujú môj blog a za milé komentáre. 
Mám pocit, že nastal čas, aby sa blog MargiFashion posunul o krok ďalej. Preto som sa rozhodla vytvoriť pre vás nové rubriky, aby si tu každý našiel to svoje.

Móda - aj naďalej sa tu budu objavovať originálne kúsky z dielne mojej šikovnej maminy. K outfitom pribudnú novinky zo sveta módy a tiež ľudia, ktorými sa rada nechávam inšpirovať.


 Krása - po pravde ja kozmetike až tak nerozumiem. Mám svoje obľúbené produkty, ktoré používam už roky a do experimentovania sa mi veľmi nechce. Preto som sa rozhodla naviazať spoluprácu s kamarátkou Kamilou, ktorá sa zaujíma o vizážistiku a tiež o to, ako sa o pleť starať. Pracovala ako beauty konzultant pre Estée Lauder a tiež ako vizážistka značky Bobbi Brown. Môžete sa tešiť na super rady, tipy a triky.

(Ilustračné foto Pinterest)

Jedlo - môj priateľ neskutočne dobre varí a naučil ma jedlo si skutočne vychutnať. Jedlo od neho nie len úžasne chutná, ale aj dobre vyzerá. Preto sa už teraz môžete tešiť na skvelé recepty a tiež doporučenia na reštaurácie a kaviarne, ktoré sme si obľúbili.


Budem rada ak mi napíšete, či sa vám moj blog páči a čo by ste naopak zmenili, prípadne čo vám tu chýba. Teším sa na všetky komentáre :)

You May Also Like

1 komentářů

Používa službu Blogger.