New in - Necklace

by - utorok, augusta 27, 2013


Minulý týždeň som mala meniny a od priateľa som dostala tento nádherný náhrdelník zo Zary, po ktorom som veľmi túžila. Zara patrí medzi moje najobľúbenejšie obchody a viem, že tam vždy nájdem čo hľadám. Na večeru s kamarátmi som si obliekla sako z dielne MargiFashion, k tomu jednoduché čierne tielko, boyfriend džiny, ktoré mám mimochodom tiež zo Zary. Na nohách mám lodičky, ktoré sú klenotom v mojom botníku. Značka Zara. Aký je váš najobľúbenejší obchod?

Last week it was my name day and my boyfriend gave me as a present this beautiful necklace from Zara, which I really appreaciated. Zara is one of my favorite shop and I know I can find there always what I am looking for. For the dinner with my friends I wore a blazer made by MargiFashion, the simple black top, boyfriend jeans, btw. also from Zara. In my feet I have shoes, which are the jewel in my shoe rack. From Zara of course. Which is your favorite shop?







Blazer: MargiFashion
Necklace: Zara
Jeans: Zara
Shoes: Zara
Belt: Zara
Glasses: Ralph Lauren
Bag: Humanic

You May Also Like

25 komentářů

  1. tak ty boty mi teda učarovaly :) www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. celý outfit je krásny, super si to zladila, ale tie lodičky sú bombové!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne ... tiež som si ich zamilovala ... láska na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  3. Krásný náhrdelník, Zara taky patří mezi mé nej :) Perfektní outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem. Na to že bolo šité na rýchlo sa veľmi vydarilo :)

      Odstrániť
  5. Ten nahrdelnik je super! Totalne moj styl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký náhrdelník, celé to máš strašně hezky sladěné. :)

    www.doubleexplosion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great gift from your boyfriend! That necklace is stunning! Makes such a statement! xo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne to je,to sako sa mi veľmi páči

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love the whole outfit...you look beautiful...Xo

    http://bewolffashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj zvu te na mou giveaway o krásné balerýnky od Ani Lublin, http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html :-) hodně štestí!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gorgeous outfit, love your blazer and those shoes are fabulous! Great necklace too, perfect gift.

    Roxx~
    P.S - check out my new post: http://roxxanaifrim.blogspot.ro/2013/08/minimalist-white.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Blazer mě nadchnul, krásná barva i střih! :)

    GIVEAWAY: budu ráda, když se zúčastníš :) -> http://triangleworld.blogspot.cz/2013/09/giveaway-zara-red.html

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.