Evening Dress

by - utorok, septembra 18, 2012

Ako som sľúbila, pripravila som sériu fotografií šiat, ktoré som mala na sebe počas slávnostného večera Elite Model Look. Za to, že som mala možnosť zúčastniť sa tak veľkolepého večera vďačím mojej drahej kolegyni. Nad výberom šiat som dlho neuvažovala. Už niekoľko mesiacov čakali v skrini na vhodnú chvíľu a tá konečne prišla! Takže tu sú v plnej kráse :)







Dress: MargiFashion

You May Also Like

2 komentářů

  1. This is such a gorgeous dress, and I love the exotic prints and the satin!! You look stunning:) Perhaps we could follow eachother? Let me know <3

    xoxo
    Glam Mania...!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne šaty aj náušnice. Už len vyraziť von.
    http://margifashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.